Sunday 6 June 2010

Penghantaran Terbaru

Alhamdulillah nampaknya permintaan terhadap Serunding Bilis semakin menggalakkan. Semua tempahan dibuat secara online. Mereka yang pernah merasa Serunding Bilis ini juga ada yang telah  membuat tempahan ulangan.  Kebanyakan tempahan dihantar melalui Pos Laju.  Namun ada juga penghantaran dibuat saya sendiri bergantung kepada jumlah tempahan.  Kos penghantaran itu ditanggung pembeli. 

Termpahan terbaru yang saya hantar sendiri adalah kepada Pengacara Majlis No. 1 Malaysia, YBhg. Dato' Mahadzir Lokman.  Penghantaran dibuat terus ke rumah beliau di Petaling Jaya, Selangor.  Ini merupakan tempahan pertama beliau.  Namun, setelah merasa Serunding Bilis saya ini,  beliau terus menambah tempahan.  Nasib baik saya membawa stok lebih.  Habis dibeli semuanya. 

Terima kasih diucapkan kepada YBhg. Dato' Mahadzir kerana turut sudi untuk membantu dalam mempromosikan Serunding Bilis saya ini.

0 comments:

Post a Comment